wtorek, 1 grudnia 2015

EKOTRIATHLON 2015. Zespół nr 24. "Zdrowe śniadanie na zawołanie"

Aleksandra Zając (1 TR) i Justyna Żyrkowska (1 LOC) - zespół nr 24.
 
Zdrowe śniadanie na zawołanie! Zacznijmy od tego, czym jest dla nas śniadanie… Śniadanie - jest to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Daje on nam siłę i energię na cały dzień. Musimy więc pamiętać, aby nasz pierwszy posiłek był sycący i dobrze zbilansowany. Śniadanie wcale nie musi być nudne, postanowiłyśmy to udowodnić, tworząc filmik, w którym przedstawimy Wam kilka propozycji zdrowego i pysznego śniadania! Owoce i warzywa zostały zakupione w sklepie z ekologiczną żywnością.
 
 

 
Celem przygotowania przez nas filmiku o zdrowym odżywianiu było pokazanie czytelnikom tego, że zdrowo, to nie znaczy nudno i bez smaku. Powinniśmy jeść zdrowo, ponieważ pozytywnie wpływa to na nasze zdrowie i na nasz organizm.

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten wpis. Dzięki niemu wiem jak szybko i w prosty sposób przygotować proste, smaczne dania. Gratulacje dziewczyny! wpis naprawde kreatywny ;) Pozdrawiam Paulina Zegar

    OdpowiedzUsuń
  2. W sposób szczególny spodobał mi się ten wpis, ponieważ dzięki zdolnościom Oli i Justyny dowiedziałam się że zdrowe odżywianie i przygotowywanie posiłku może być łatwe, szybkie i kolorowe, a do tego smaczne ;) Życzę sukcesów ! Aleksandra Oleksowicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł na wpis ,dał mi on wiele do myślenia i uświadomił mi że rzeczywiście śniadanie nie musi być wcale nudne. Po tym filmiku wiem że należy jeść zdrowe śniadanie, ponieważ pozytywnie wpływa to na nasz organizm.Pozdrawiam, Mariusz Maciaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zdania że to dobry sposób na zdrowe i porzywne śniadanie. Sądzę że jeśli zjemy dobre i zdrowe śniadanie naprzykład takie jak to , to da nam siłe na cały dzień ;) Powodzenia Sabina Róż :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W szczególności zainteresował mnie ten wpis. Jest on zmontowany w ciekawy sposób i podoba mi się to, że pokazuje on nam, że śniadanie które spożywamy każdego ranka nie musi być wcale nudne, lecz pełne kolorów a przede wszystkim co za tym idzie zdrowe. Dziękuje za ten wpis ;) pozdrawiam Dawid

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobał mi się ten wpis, ponieważ dzięki niemu wiem jak szybko i zdrowo przygotować śniadanie , a to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Pozdrawiam Angelika Gogola .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten wpis na temat tego jak przygotować zdrowe śniadanie, postanowiłem się o tym przekonać i wykonać jeden przepis. Bardzo szybko wykonałem posiłek, a co najważniejsze był przepyszny i zdrowy, tym bardziej, że zdrowo się odżywiam i prowadzę aktywny tryb. Polecam Mateusz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie filmik rewelacyjny, a pomysły na śniadanie pierwsza klasa ;) Śniadanie nie wymaga wysiłku, a wygląda i smakuje świetnie. Ten filmik pokazuje nam jakie powinno się jeść śniadania. Dlatego polecam każdemu taki sposób rozpoczęcia swojego dnia jak tutaj pokazały dziewczyny :D ....Brawo dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten wpis, bo w tak krótkim filmiku dziewczyny pokazały, jak można szybko, łatwo i przede wszystkim zdrowo rospocząć swój dzień...Powodzenia Sylwia Róż ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny filmik, zdrowe śniadanie, wygląd rewelacyjny przez co aż chce się takie coś zjeść, a na dodatek szybkie w przygowaniu, idealne do zjedzenia przed szkołą. Trzeba będzie wypróbwać, bo aż grzech tylko patrzeć w monitor na takie przysmaki. Mateusz Mężyk

    OdpowiedzUsuń